Off-bejegyzés

Hirtelen felindulásból jött az ötlet, hogy most írok egy bejegyzést azokról a könyvekről, amik jelenleg a "kölcsön-polcomon" fel vannak sorakoztatva.

Az említett könyvek


Maros Edit - A hűvösvölgyi suli (#5)
Leiner Laura - Késtél (Bexi #1)
Beth Revis - Túl a végtelenen (#1)
Rachel Hawkins - Démonüveg (Hex Hall #2)
Anne Percin - Hogyan told el (jól) a nyarad
Jessica Day George - Éjféli bál
Veronica Roth - A beavatott (Beavatott #1)
Veronica Roth - A lázadó (Beavatott #2)
Veronica Roth - A hűséges (Beavatott #3)


Az utóbbi hármat már olvastam, a Démonüveg-et most olvasom, és ezután biztos, hogy a Késtél jön. 
Előre tudható volt, hogy rossz ötlet engem beengedni a könyvtárba, ugyanis csak egy könyvet szerettem volna kivenni, ami természetesen pont nem volt bent. Viszont "ha-már-itt-vagyok-akkor-szétnézek" alapon mégis sikerült négy könyvvel hazatérnem. 

Ez egy ilyen rövid bejegyzés lett, hogy adjak életjelet magamról, de nem is terveztem hosszabbra. 

Köszi, hogy benéztél!