EGY ÉVES A BLOG

Úristen, úristen, úristen. El sem hiszem!! Wááááááá. ♥ ♥ ♥
Ünnepelüüüünk.. :)


Tegnap feljöttem, hogy elkezdjem megírni a DUFF-ajánlót, és a blogger olyan kedves, hogy kiszámolta, eddig 7000 (!!!!) oldalmegjelenítésem volt, ennyiszer lépett valaki a blogra, ennyi boldog percet kaptam már tőletek. Pont egy éve indítottam útjára Dixie Dilis Dolgai névvel ezt a "csodát". Tavaly ilyenkor még nagyon új voltam ebben a világban. Azóta már többször átalakítottam a dizájnt, a fejlécet, a linkeket és képeket frissítettem, de még mindig nem tetszik 100%-osan a kinézete. Ha nektek igen, annak nagyon örülök, de ez csak átmeneti (nem tudom meddig). 

Azt hiszem itt az ideje egy éves összefoglalónak.

Az első posztom: Valóság kontra képzelet

Az első könyv-értékelésem: Jamie McGuirre - Gyönyörű sorscsapás

Az első 5*-os könyvem: Jamie McGuirre - Gyönyörű sorscsapás 

Az első 4*-os könyvem: Rachel Vincent - Lélektolvajok

Az első 3*-os könyvem: Maureen Johnson - Scarlett lakosztály

Az első 2*-os könyvem: Dan Brown - A megtévesztés foka

Az első 1*-os könyvem: Hál'Istennek, ilyen még nem volt.

Az eddigi összes megosztott bejegyzés száma: 134

Az eddigi összes bejegyzés száma: 141

Az legtöbbször látogatott bejegyzésem: ~Szívzűrterápia strébereknek (325 alkalommal megtekintve)

*Úristen, úristen, úristeeeen :'))))
  Nem szoktam ilyet, de most ezerrel írom az emotikonokat, annyira jólesik ezt látni..leesett az állam, amikor ezt a számot megláttam..ahh..325 (!!!!) alkalommal nyitottátok meg csak azt a bejegyzést. Ez valami fantasztikus érzés. ♥ *

Kedvenc borítóm (eddig): Kristin Cashore - Zsarát

Kedvenc könyvtári könyv (eddig): Sarah Dessen - Altatódal

Kedvenc kölcsönkapott könyv (eddig): Helena Silence - Enigma

Kedvenc karakter: egyértelműen Daemon Black J. L. Armentrout Obszidián című könyvéből

Kedvenc történet: Daemon és Katy (Luxen)

Kedvenc íróm: J. L. Armentrout

Kedvenc sorozatom: Luxen

Kedvenc egy részes könyvem: Leiner Laura - Bábel

Kedvenc idézetem: "Kezeket fel, és eszedbe se jusson, hogy csillámpónivá változz, szépfiú!" by J. L. Armentrout - Origin

Kedvenc beszólásom: "ROSSZ KUTYA!" by Rachel Hawkins - Hex Hall



Huhh, azt hiszem ez egy ilyen szedett-vedett jegyzetféle, de remélem ennyivel is megelégedtek, ugyanis nemsokára hozom Kody Keplinger DUFF című könyvének az ajánlóját egy apró plusszal, valamint képekkel az Amerikában már bemutatásra  került filmből, kivesézem a színészeket és sokat-sokat mesélek róla. :)))


Köszi, hogy benéztél!