>>20. hétindító a Mollyal

Sziasztok!

Megint érkezett Hétindító a Moly.hu jóvoltából, ezért íme, újból itt vagyok.
Aki nem tudná, a besorolást színek szerint rendszerezem.
A piros az, amit olvastam. A kék az, amit szeretnék olvasni. A rózsaszín jelenti azt, amit nagyon tervezek, hogy olvasni fogom. A zöld pedig, amit nem szeretnék olvasni.



James Dashner - Halálkúra (Útvesztő #3) - most olvasom
Jamie McGuire - Gyönyörű tévedés (Maddox fivérek #1)
Jessica Sorensen - Callie, Kayden és a megváltás (Véletlen #2)
Kody Keplinger - Duff (A pótkerék)
J. L. Armentrout - Origin (Luxen #4)
Kiera Cass - Az igazi (Párválasztó #3)
James Dashner - Az útvesztő (Útvesztő #1)
J. L. Armentrout - Obszidián (Luxen #1)
Leiner Laura - Hullócsillag (Bexi #2)
Kiera Cass - Az elit (Párválasztó #2)


A múltkori után őszintén meglepődtem, hogy majdnem az összeset olvastam. Sőt, ha úgy vesszük az összeset olvastam, amit terveztem. Egy-néhányról van ajánlóm is, keressetek rá, ha érdekel valamelyik, de írhattok is, a kicsit személyesebb beszámoló végett. 

A Halálkúra eddig a kedvencem az Útvesztő sorozatból, de az első rész is elég tömör volt, szeptemberben jön a Halálparancs, ami egyfajta előzménye Az útvesztőnek,
a Gyönyörű tévedésben akkora csavarok vannak, hogy leesett az állam, és még most is, bőven az olvasás után, amikor eszembe jut, elcsodálkozom, hogy lehet ekkora tehetsége valakinek az íráshoz.
A Véletlen sorozatról sok mindent hallottam, vegyesen, nem tervezem, hogy olvasni fogom.
A Duff hozott vissza az életbe már hete, nagyon szerettem, alig várom a szerző következő könyvét!
Az Originról sokáig áradozhatnék, mivel a kedvenc sorozatom negyedik része. Az Obszidián az első, az is a kedvenc könyvem, de az Origin jön utána a favorit-listámon.
Az igazi a második kedvenc sorozatom befejező kötete, ami egy trilógia lenne, de vannak hozzá (sok) feledik részek, mellékszereplők szemszögéből, és most május végén (!!!) megjelenik a negyedik kötet, A koronahercegnő, mi a Párválasztó után játszódik kb 16 évvel.
Az útvesztőről és az Obszidiánról már írtam, de a Hullócsillag is elég kiemelkedő. Leiner Laura (eddigi) legfrissebb könyve, a Bexi sorozat második kötete nemrég jelent meg, folytatásért kiált a befejezés után, de sajnos kb szeptemberig várni kell rá.
Az elit pedig  szintén a Párválasztó kötete, a második rész, ami ahhoz képest, hogy 400 oldal, nagyon olvastatja magát. Ez a könyv is egy "életmentő-kötet" volt nálam, ennek köszönhetően tértem vissza a naponta-egy-könyv életemhez, ami mostanra megint csapongó stádiumba ért.


Olvassatok sokat, éljetek le minél több életet, de ne zárjátok ki teljesen a külvilágot.

Köszi, hogy benéztél!