Visszatérés (?)



Nos... ma, 3 hosszú év elteltével újra beléptem a Blogger szerkesztőjébe és elmentett, de nem közzétett piszkozatokat is találtam, melyek közül egyet máris megosztottam veletek.

Őszintén mondom, szerintem anno hirtelen "felébredtem". Eltűnt az a kislányos motivációm, hogy a semmibe írogassak, de jól esett, hogy van egy hely, ahol teljesen önmagam lehetek.
Az egész blog engem tükröz. A mai napig nem változtatnék a felépítésén, imádom az összhatását.

Csak azt hiszem, rájöttem, hogy nem sokan olvassátok ezt.

Viszont most, hogy újra előttem van a szerkesztő, úgy érzem, tudnám folytatni. Igaz, az első két kattintásnál azt se tudtam, mi, hol van, de pár perc után sima liba. :)

Változások, melyek az elmúlt években történtek velem:

  1. kijártam a középiskolát,
  2. ugyanazokat az írókat szeretem, olvasom,
  3. egyetemista lettem,
  4. sokkal kevesebbet olvasok (sajnos ellustultam, rákaptam a sorozatokra),
  5. de vagy kétszeresére duzzadt a könyvespolcom,
  6. ezért át kellett építeni a szobám,
  7. még mindig nincs kész az új polcolás, ezért van egy ládányi könyvem, ami még vár,
  8. de amint meglesz jön a kép *-*
Tehát összegezve, hiányzik, hogy írhassak. Nem lesz annyi bejegyzés, mint régen. De azt megígérhetem, hogy a színvonal megmarad.  ;)

Köszi, hogy benéztél!