Közösségi Média a Könyvekben



TWITTER
a legrövidebb kedvenc könyv

Stepanie Meyer - Bree Tanner rövid második élete

Ezt a könyvet ajándékba adták az egyik Elit Stars vásárlásom mellé, és bevallom, előtte összesen 2x hallottam róla, de nem tudtam, mi ez. Aztán rájöttem, hogy Stephaine Meyer írta, pont, mint az Alkonyat-sorozatot. Egyáltalán nem volt feltűnő a borítón szereplő "az Eclipse-hez" felirat...de tényleg.
És mivel az Alkonyat részeket is olvastam, ezért úgy voltam, hogy 160 oldal, egy délután alatt megvan, olvassuk el. És imádtam! Jobban, mint magát az Alkonyatot!

FACEBOOK
egy könyv, amit mindenki rád akar tukmálni

Cassandra Clare - A Végzet-ereklyéi

Mindenhol, de tényleg mindenhol azt hallom, hogy a Csontváros ilyen meg olyan jó, na de a folytatása még jobb, olvassam már el, tegyem félre, amit most olvasok és kezdjek már bele! De nem visz rá a lélek...
Pedig tényleg el akarom olvasni! Egyszer...

TUMBLR
egy könyv, amit még azelőtt olvastam, hogy menő lett


Az egyik könyv, amit már a dedikálás napján kiolvastam, még a bolti megjelenés előtt. Sokan tudták már akkor, hogy meg fog jelenni, de úgy gondolom, hogy ez akkor lett igazán menő, amikor többen elolvasták és pár hétig mindenkinek azt mondogatták, hogy ez milyen jó. Aztán azok is elolvasták és így tovább. Tehát szerintem ezt még előbb olvastam, minthogy szárnyra kapott volna a hírneve.

MYSPACE
egy könyv, amire nem emlékszem, hogy tetszett-e vagy sem

Sok író: Pokoli báléjszakák

Nem fogom felsorolni az összes írót (ha jól emlékszem öt), de ez az a könyv, amit nagyon régen olvastam, és emlékszem, hogy féltem, mégis imádtam, emlékszem, hogy élőholtak vannak benne, meg valami bál, ahol a srác virágot visz a csajnak, és egy másik fiú leugrik egy háztömb tetejéről. Kb ennyi. De, hogy pontos legyek, ahhoz újra kéne olvasnom. Amit tervezek! Valamikor...a közel jövőben.

INSTAGRAM
egy könyv, ami annyira szép, hogy muszáj volt felraknod Instagramra


Igazából nem tudom, miért ez jutott eszembe, de imádom a borítóját, pedig nem nagy szám. Egy kéz, ami egy vörös levelet tart lelógatva. DE akkor is imádom!

YOUTUBE
egy könyv, amit remélsz, hogy megfilmesítenek


Mindenki azt mondja, nem lehet megnevezni kedvenc könyvet. Nagyon sok könyv van, amit imádok, de akkor is csak egy sorozatot (azaz négy könyvet) tudok megnevezni, hogy nekem annál nem létezik jobb. És ez a Lux-sorozat, az Obszidiánnal az élen. Olyan jelenetek vannak benne, amit szívesen megnéznék filmvásznon, hogy néz ki: a fényembereket (luxeneket) hogyan effektálnák, hogy Katy miként és milyen könyveket mutat be a vlogjában, hogy Daemon milyen helyes és izmos és bunkó...na jó, ezt mégse akarnám látni, mert nekem az a tökéletes Daemon, aki a fejemben él.

GOODREADS
egy könyv, amit mindenkinek ajánlanál

Alex Flinn - A szörnyszívű

Mindenkinek, de tényleg mindenkinek ajánlanám, hogy olvassa el, ugyanis nagyon jól átírták a Szépség és a Szörnyeteg meséjét jelen időbe. Hogy miként lesz a menő srácból az a szörnyeteg, aki a lelke mélyén lakik. Hogy miért ne nézz le másokat. Hogy miért becsüld azt, amid van. S a többi.


Ennyi volt az én "The Social Media Book" bejegyzésem, és ha van kedvetek, ez eredetileg egy TAG bejegyzés, szóval nyugodtan csináljátok meg ti is a listátokat, akár kommentben is elküldhetitek, vagy írjatok e-mailt, posztoljátok facebookra vagy akárhová, de videót is készíthettek, ahol bemutatjátok magát a könyvet is az adott résznél.