>>Book Blogger Test


Mostanában nagyon rákaptam a tesztekre, ezért íme egy újabb könyves kérdőív.

Top három dolog a könyvekben, amit utálsz.
  • a túl hosszú fejezetek  / kb 30 oldalnál több egy fejezet, az nekem már sok; szeretek a fejezet végére érni, hogy onnan folytathassam /
  • a kimondhatatlan nevek  / amiket mindenki máshogy ejt ki, a végén én is többféleképpen mondom /
  • ha sorozat, nem szeretek belekezdeni sem, amíg meg nem jelent az utolsó rész is, mert utálok várni a folytatásra

Írd le, hogy néz ki a tökéletes olvasási helyszíned.
Elképzelés: egy csupavirág, nagy kertben ülve, egy fotelban, aminek fa állványa van, de kipárnázva elsüllyedsz benne, könnyű vagy, mintha a mennyországban lennél.
Valóság: a szobában ülve vagy fekve az ágyon, a vonaton, utazás közben.

Vallj be három dolgot a könyvekről, amit szeretsz bennük.
  • Szeretem, hogy amíg olvasok, elfelejtem a külvilágot, semmi nem tud megzavarni, hogy egy másik dimenzióban létezek olyankor.
  • Szeretem, amikor új könyvet fogok a kezembe, és ha átlapozom, zizegnek a lapok, az illata pedig kábító.
  • Néha egyszerűen csak szeretem, hogy a könyvek könyvek, szoktam csak állni a polcom előtt, vagy ülni az ágyon és bámulni őket. Nem, nem vagyok moly.

Melyik könyv közben sírtál utoljára?
Az utolsó amikor könyv miatt sírtam, nem az olvasás közben volt, hanem, amikor megláttam a Könyvmolyképző Kiadó Elit Team-es oldalán, hogy decemberben megjelenik az Origin, a Luxen-sorozat utolsó része Jennifer L. Armentrout-tól. Olyan hirtelen jött ez a hír, hogy bekönnyeztem és sírtam örömömben, hiszen a harmadik része (az Opál) még csak most augusztus végén jelent meg.

Mi a kedvenc rágcsád olvasás közben?
Nem szeretek enni olvasás közben; félek, hogy összemaszatolom a lapokat.

Mutass egy képet a könyvespolcodról/könyves szekrényedről.



Innen még hiányzik 5 könyv, amik jelenleg kölcsönbe vannak adva. 
Ez csak a 3/4 része a könyveknek, amiket rendszeresen olvasok. Az utolsó negyede a barátnőmnél van. Asszem' lassan kéne egy új könyves szekrény. 

Írd le három szóban, mit jelentenek neked a könyvek.
"Az életem értelmei", persze a családon és barátokon kívül. Szinte nem is áll másból ez a pár év, amíg létezünk, mint a tanulásból, családból, barátokból és mindenkinek más-más hobbiból. Nekem ez az olvasás.

Mi a legnagyobb titok az olvasásban?
Szerintem nincs kisebb titok, nagyobb titok. Csak annyit fűznék hozzá, hogy a lényege (szerintem), hogy akarjunk olvasni. Ha nem akarunk olvasni, nem figyelünk oda, így kevésbé lesz érthető a történet. Ha odafigyelsz, felfedezel apró részleteket, összeáll az egész kép és szeretni fogod a könyveket, az olvasást. Én ennyit mondanék, mielőtt valaki elkezd olvasni: "Koncentrálj."