Off-bejegyzés


Helló, helló, helló újra.
Az unalmas tegnapi napot (2015.02.24.) feldobta a délután postaládában talált csomagom. Áttetsző csomagolás, Líra...mi ez? Aztán egy másodperc múlva leesett, hogy valamikor regisztráltam a Líra törzsvásárlói közé, és ígérték, hogy onnantól kezdve küldenek újságot. Szóval tegnap teljesítették az ígéretük egy részét, és megkaptam az első könyvklubos újságom.



Őszintén örültem neki, érdekelt, melyik könyv érdemelte ki, hogy bekerüljön az újságba.
Amit felismertem, és elfogadtam, hogy igen, ennek itt a helye, akár tetszik, akár nem, az a Szürke ötven-trilógia volt, Leiner Laura Késtél-je, a Bexi sorozat első kötete, aminek most fog, kb. egy hónap múlva megjelenni a  folytatása. Valamint felismertem néháy könyvet, amit már sok helyen láttam, de sose néztem pontosabban utána (pl. Nyári Krisztián - Igazi hősök, J. Kenner - Őrült vágy).

Remélem, a következőben tudnak olyan könyvet mutatni, ami érdekel is témailag, valamint még nem hallottam róla.


Köszi, hogy benéztél!