Off-bejegyzés

Örömmel értesítek mindenkit, hogy HAZAÉRTEEEEM! :)))
Eddigi legeslegjobb tavaszi szünetem van mostanra a hátam mögött.

gárdonyi látkép/ felhők

Körbebicikliztük a Velencei-tavat, röplabdáztunk nagggyon sokat, ping pong-oztunk, darts-oztunk, megtanultam pókerezni (eddig nem volt kedvem hozzá), speed-eztünk, römiztünk és buliztunk sokaaat!


Tényleg nem tudok rosszat mondani. Alig több, mint két órája értem haza, de ez a három nap számomra 2 hétnek tűnt és bár szíves-örömest maradtam volna, muszáj visszazökkenni a hétköznapi életbe, tehát ideje újra olvasni. Ugyanis ez alatt a kis szünidő alatt annyira elfoglalt voltam (és nem tagadom, élveztem), csak alig 100 oldalt ha olvastam. Gáz.

Szóval visszatértem, megint jönnek az ajánlók és a jobbnál jobb, frissebbnél frissebb könyvek.