Majdnem ~Hogy told el (jól) a nyarad

Ma belekezdtem Anne Percin Hogyan told el (jól) a nyarad könyvébe, pdf-ben.
Ez az én bajom. Utálok pdf-ben olvasni, de néha rákényszerülök.
Furcsálltam is, amikor az oldalszámot néztem és alig 50 oldalt jelzett. Rákerestem és 206 oldalasnak kéne lennie. De sehol máshol nem találom se letölthető dokumentumként, se könyvben. Talán egy Libriben vagy Alexandrában bent lenne, de az első 50 oldal alapján nem venném meg.


Egy tizenhét éves srác szemszögéből íródott, aki nem akar a szüleivel nyaralni Korzikán. Inkább nagymamájához megy Párizsba.
Az eddigi fejlemények:
- cseresznyét szed
- nagyi befőttet készül csinálni
- nem találja a nagyit
- kiderül, hogy nagyi elájult
- elviszik a mentők
- utána menne a kórházba a cuccaival, közben kizárja magát a házból
- az utca túloldalán lévő buszmegállóból egy hapsi hívja a rendőrséget, mert kulcs hiányában az ablakon keresztül akar bejutni, így betörőnek néz ki
- bejutott, kijutott, nagyi táskájával sétál a kórház felé, elkapja egy rendőr és iratai hiányában (a házban maradtak) lecsukják

Nem egy bő sztori. Ha végig is olvastam volna csak **-ot ért volna el.
Pech. Pedig lehet, hogy valahol felpörög a cselekmény.
Eddig egy könyvet se hagytam félbe, de az az érzésem, ezt is meg kell tenni.

Ettől függetlenül holnap is hozok ajánlót!