XXI. Budapesti Nemzetközi Könyvfesztivál

Könyvfesztivál? Ki nem hagyom.

Idén volt első látogatásom a Budapesti Nemzetközi Könyvfesztiválon, és íme egy élménybeszámoló:

 XXI. század - XXI. Könyvfesztivál
Szerintem jó kezdet.
A Millenárison tartott rendezvény egész héten várta a látogatókat, vásárlókat, kirándulókat. Én ugyan csak tegnap jutottam oda, hogy kimenjek, de ezen is túl vagyok.
Volt kint a szabadban vagy 15 felállított stand. Ebből bevallom, 5-öt ha felismertem. Kint állomásozott a Maxim Kiadó, a  Bookline-nak is volt standja, meglátogattam (nem is kevésszer) az Agave Kiadó környékét.
Nem olvastam a következőktől, de találkoztam velük rövid sétám során:
  • Cser Kiadó
  • Édesvíz Kiadó
  • Európa Könyvkiadó
  • Holnap Kiadó
  • Jelenkor
  • Magyar Könyvklub
  • Móra Könyvkiadó
  • Nap Kiadó
  • Szó Kiadó
És sok további, de azokra nem emlékszem.
A bookline-osok voltak olyan kedvesek és osztogattak 20% kedvezményes kuponokat, előrendeléseket vettek fel és ha kérdésed volt, szép hosszan válaszoltak. Láttam náluk kirakva az Obszidiánt is, ami megmelengette a szívem és kedvem lett újra elolvasni.
A Maxim Kiadónál vettem egy könyvet, amit ugyan előrendeltem már, de így megspóroltam a házhoz szállítást és már ki is olvastam.
Nem úgy készültem, hogy ki fogok jutni, ezért kevesebb pénzzel indultam el, de ha így utólag belegondolok, nem is nagy baj. Ami volt nálam, elég volt.
Akkor bosszankodtam, amikor már az 5. olyan könyvet találtam, amiről kiderült, hogy trilógia. És ott volt mellette a 2. része, de az utolsó még meg sem jelent. Na. én nem olyan vagyok, hogy várok a folytatásra, ezért inkább otthagytam őket és majd elolvasom, ha mindegyik kötetet lefordították.
Az Agave Kiadónál bóklásztam a legtöbbet, az "árus" csajjal le is spanoltam, tök jól elbeszélgetünk, ajánlott könyveket, de az is sorozat volt... Aztán jól otthagytam őt is. Szegény. Most jutott csak eszembe, hogy el se köszöntem..

Mindenesetre nagyon jó volt ez a kis kiruccanás, mindenkinek ajánlom , hogy ha tud, holnap menjen ki!
Továbbá hallottam a Könyvhétről is pár információt, pontos időpont még nincs, de valamikor június közepe körül kerül megrendezésre. 
Szerintem azt se hagyom ki, sőt, oda már készülni fogok innivalóval, hajgumival és fizetőeszközzel is.

További szép hétvégét! Puszi mindenkinek!