Off-bejegyzés

>>Primavera, amore, libri.
>>Spring, love, books.
>>Tavasz, szerelem, könyvek.

Imádom a tavaszt! Ezt sehogy máshogy nem tudom kifejezni. 
Az idő is tökéletes, egyre melegebb, a sok könyv-megjelenés és a végtelen fantasy-romantic regény, sorozat és minden formában: könyvek!!

Enyhén nagyon felderültem, amikor anyum kijelentette, hogy végez a munkával és megyünk vásárolni. Ami szó szernt azt jelenti az én nyelvemen, hogy csináljak még egy helyet a polcomon; új könyv érkezik a családba.
Na de még milyen!
Olyan nehéz egy könyvet kiválaztani a sok teli polcról. De sikerült. És remélem, nem bánom meg, ugyanis ez egy sorozat első része (fogalmam sincs, hány része lesz még), de úgy szerettem volna csak egy könyvet, ezért gyorsan utána néztem, lesz-e folytatása, és ha igen, mikor. 2016-ban...
Ez után úgy döntöttem, hogy a sztori jónak tűnik, valószínű, hogy két év múlva sem fogom máshogy gondolni, tehát újraolvashatom a folytatás előtt. Így hát, most ott pihen a többi kincsem mellett Jennifer Bosworth Struck - Villámtól sújtva című vörös pöttyös könyve.

Nemsokára hozom a részletes leírását!