Off-bejegyzés

Helló, helló!

Jelentem, élek és nagyon-nagyon boldog vagyok! 
Tavaly annyira nem volt karácsony-hangulatom, nagyon rossz volt a közérzetem is, na meg, akkor még nem indítottam el a blogot! Ez mostanra nagyon megváltozott. Ugyan csak márciusban lesz egy éve, hogy írok, és az elején nagyon kezdő voltam, utána se néztem, hivatalosan mit is kéne csinálnom, mégis annyi volt az oldalmegtekintés, a bejegyzések látogatottsága, hogy már ez is nagy örömmel töltött el, ti tartottátok bennem a lelket. 
Ez a bejegyzés úgy indult, hogy az idei karácsonyról írok, de már most kicsit elkalandoztam.
Szerintem egyértelmű, hogy imádom a könyvmolyképzős és dreames könyveket, de aki eddig nem tudta, már annak is világos a szitu. 
Ami miatt a legjobban vártam a decembert, az a Mikulás, a névnapom és a karácsony, amikor többnél több könyv jelenik meg. Beleértve a kedvenc sorozatom negyedik kötetét, az Origint (magyarul Eredet, de az nem "o" betűvel kezdődik, ezért eredeti címén szoktam említeni), a Luxen sorozat folytatását, Jennifer L. Armentrout regényét.

Éééés már itt várakozik egy dobozban, valahol a házban, de este már olvashatom! Azt hiszem, hosszú éjszakám lesz. 

Röviden az idei karácsonyról:
  • remélem, lesz hó. Már rég nem volt fehér-karácsonyunk. 
  • amennyire nem éreztem tavaly az ünnepet, idén kétszer annyira dübörög bennem, már szinte csak ilyen dalokat is hallgatok, van egy kisebb fenyő a szobámban, azt is feldíszítettem, kitaláltuk, kinek mit adunk, legtöbbjét már be is szereztem, csomagolópapírból is gyűjtöttem pár tekerccsel, ajándékok nagy részét megrendeltem, meg is érkeztek, de még kell várni...nem is olyan sokat!
  • egyre több film megy a TV-csatornákon, a rádió is változatos dalokat játszik, és egyre csak csökken a napok száma karácsonyig, valamint egyre csak nő az ilyesmi posztok száma. 

A legtöbb kiadónál is óriási kedvezmények vannak, nagyon sok új megjelenés, aminek érdemes utána nézni. 
A blogturnésok is folyamatosan frissítenek, írnak, sorsolnak. Annyi, de annyi nyereményjátékuk van, hogy nem győzöm számon tartani.
Nézzetek be hozzájuk, és keresgéljetek kedvetekre!
KristinaAngelika, DhesiX, Deszy, Kiruu, Kelly & Lupi, Loki, Roni, Kata blogjai mind titeket várnak!


Röviden az Originről:
"Daemon bármit megtenne, hogy visszakapja Katyt.
Sikeresen behatoltak Mount Weatherbe, ám az akciónak katasztrofális vége lett. Katy elszakadt tőlük. Elvették. Daemon számára most minden arról szól, hogyan lehetne megtalálni.
Söpörje el, aki az útjába áll? Nem kérdés.
Perzselje fel az egész világot, hogy megmentse Katyt? Boldogan.
Tárja fel az emberiség előtt, hogy idegenek élnek közöttük? Örömmel.
Katy számára csak a túlélés marad.
Ellenségektől körülvéve az egyetlen, amit tehet, ha alkalmazkodik a helyzetéhez. Még a Daedalusban sem mindenki őrült… de a csoport céljai rémisztőek, és amit elárulnak, az felzaklatja Katyt. Kik az igazi rosszak? A Daedalus? Az emberiség? Vagy a luxenek?
Ők ketten együtt bármivel szembenéznek.
A legveszedelmesebb ellenség azonban mindig is jelen volt. Amikor kiderül az igazság, és a hazugságok fala összeomlik, melyik oldalra kerül majd Daemon és Katy?
Együtt maradnak egyáltalán? "

Daemon és Katy kalandjai folytatódnak. Miután Daemon nyíltan felvállalta a kapcsolatukat, egyre többen támadják őket, nem csak fizikailag. Az ellenségeik is veszélyesek, de nincs olyan helyzet, ahonnan Daemon ne tudna kimenekülni. 

Amikor először olvastam az első részt, az Obszidiánt...ahhw, de jó volt. Kölcsönbe kaptam a könyvet, másnap estig ki kellett olvasnom. Miután elkezdtem, nem is volt kérdés, hogy kényszerből olvasok, vagy nem, mert még aznap este befejeztem. Utána jött az Ónix, ami szintén kölcsönkönyv volt, de addigra már annyira beleszerettem, hogy eldöntöttem, meg fogom venni mindet. 
Ez volt év elején. Aztán május után már hiányoztak a szereplők, újra elolvastam kölcsönbe kapva mindkét Könyvmolyképző Kiadó oldalán az Előkészületben lévő könyvek között - a nagy izgalomban és hitetlenségemben - felsikítottam és ugráltam össze-vissza, mint egy idióta.
A harmadik kötet augusztusra megjelent a harmadik rész is, ami már több kézen ment át, mint amennyit meg tudok számolni, és el se akartam hinni, hogy még idén a kezemben tarthatom a folytatást. Amikor megláttam a
Legjobb napjaimon így érzem magam, nem lehet leállítani.  Erre rátesz egy lapáttal, hogy itt a Mikulás napja, közeleg a névnapom és a karácsony. Szóval kirobbanó formámban vagyok!

Az Origin borítóját meglátva először elgondolkoztam, hogy miért csak Daemon karaktere jelenik meg rajta. Merthogy most, miközben már olvasom a könyvet, annyit elárulhatok, hogy külön szedték a fejezeteket, Katy és Daemon szemszögére. Van fejezet, amikor csak Katy oldaláról látunk dolgokat, van, amikor mindkettejükéről, de ez elengedhetetlen volt az íráskor, megértem kedvenc írónőmet, ugyanis, aki olvasta az Opált, tudja, hogy ér véget, honnan kell folytatni a történetet. A sorozat rajongói miatt nem fogok többet elárulni, de megjegyzem, az indítás nekem kicsit lapos. Még nem jutottam el a századik oldalig, de eddig nem is vártam túl sokat. Kívácsian várom a fordulatokat!


Valamint mindenkinek kellemes hétvégét kívánok, boldog Mikulást (vagy hogy lehetne ezt mondani)!


Köszi, hogy benéztél!