Off-bejegyzés

Elképesztő hírek a Luxen és az Üvegtrón rajongóknak!



Első sorban szeretném megosztani veletek, miért is örülök úgy ennek.  Nem hiszem, hogy pont ez a kérdés, sőt, biztos, hogy nem ez a kérdés, de én egyszerűen csodálatosan érzem most magam. Nagyon-nagyon-nagyon szeretem ezt a könyvet, mondhatni rajongok érte, de nem hittem, hogy mások is ennyire egyetértenek csodálatommal.




Ez pedig a másik, amitől amint megláttam, leesett az állam. Még nem olvastam az első részét sem, de már ott csücsül a polcomon, és várja, hogy kézbe vegyem. Ezt a kötetet karácsonyra megkapom, most pedig eldöntöttem, hogy amint készen állok rá, elolvasom mindkettőt, ha már ilyen nagyon-nagyon-nagyon jóra van értékelve.

Én még nem találkoztam 100%-os értékelésű könyvvel. Ti igen? Ha az utóbbi, írjátok meg nekem, melyik az. Már nagyon érdekel, van-e olyan könyv, ami mindenkinek tetszett, aki olvasta.


Köszi, hogy benéztél!