Off-bejegyzés

Halihó!
Újabb hírem van számotokra, ami talán nem olyan fontos, de én nagyon örültem neki.

Ma volt az osztálykarácsonyunk és életemben először olyan ajándékot kaptam, aminek igazán örültem. Tíz év kellett hozzá, hogy egy olyan osztálytársam húzzon engem, aki ismer is, nem csak ott van velem miden nap a tanórákon. Szóval igen, kitalálhattátok, könyvet kaptam. És az elmaradhatatlan csokit. Abból is a kedvencemet.
Feltehetnénk a kérdést, mennyi erő kellett neki, hogy könyvet vegyen nekem, úgy, hogy nem is tudja, az a példány megvan-e nekem. De hál' istennek sikerült neki olyat választani, amiről még nem is hallottam, viszont jól hangzik. Egy baj van vele. Hogy egy trilógia második része. De nagyon örültem neki, majd egyszer rászánom magam, megveszem az elsőt is és elolvasom.

Az említett könyv:


Lara Parker: Éjsötét árnyék - Salem kísértete
Libri 2012
410 oldal
filmesített


Köszi, hogy benéztél!