{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - Ilyen volt 2014


Amit a VKP-ről tudni kell: minden posztban új téma, bárki csatlakozhat, aki blogol; további információkért keresd fel a Facebook csoportot, valamint írj Szilvinek, nézz be a Pillecukor Blogra, kéthetente szerdán jönnek a posztok, minden VKP-s tag egy időben teszi ki a saját bejegyzését, azért jött létre ez a hullám, hogy minden blogger megoszthasson magáról valamit, ne csak egy név legyen a sok között, valamint, hogy jobban megismerjetek.

Bakker...vége. Vége az évnek. Vége a legjobb évnek. Vége a 2014-es évnek.
Ebben a VKP-s bejegyzésben összegezni kéne az évemet. Összegeznem kéne a könyveimet? Szerintem senki nem kíváncsi a több oldalas listámra, hogy felsoroljam minden könyvem, amit idén olvastam, vagy megvettem, főleg nem képekkel együtt. Ha valakit mégis érdekel itt vannak az Eddig olvasott könyveim (2014), amiket már egy ideje írok folyamatosan. Ez a linkelt bejegyzés az egyetlen, ami folyamatosan frissült, de mivel új év jön, új bejegyzést kell nyitnom, szóval, amint elkezdődik az új esztendő, új linket kap az Eddig olvasott könyveim (2015) bejegyzés is.

Viszont sok más, említésre méltó dolog is történt velem idén.
  • nyár közepén 16 éves lettem
  • voltunk Horvátországban
  • voltam a Könyvfesztiválon
  • voltam ADCvel a Könyvhéten
  • karácsony utáni magybevásárlás ADCvel
  • kifestettük a szobámat
  • kaptam új könyvespolcot (mostmár még újabb, bővített változatban tündököl)
  • eltelt az első gimis évem
  • nyáron volt osztálytábor
  • nagyon megnőtt a hajam
  • vörösre lett festve az alja
  • összevesztem az egyik "legjobb barátommal"
  • nagyon jó barátok lettünk pár évfolyam-/osztálytársammal
  • megismertem ADC pár barátját
  • voltam velük Bécsben
  • nagyon sok jó és nagyon sok rossz filmet láttam
  • nagyon sok jó könyvet olvastam, nagyon kevés rosszat
  • tagja lettem a VKP-nak
  • elkezdtem blogolni
És ezek közül egyik élményemet se adnám oda senkinek, semmi pénzért.

Nagyon szépen köszönöm mindenkinek ezt az évet, aki bármilyen formában jelen volt mellettem 2014-ben!
Mindenkinek nagyon boldog új évet és sok boldogságot kívánok!


Köszi, hogy benéztél!