Off-bejegyzés

Alexandra.
Szerintem erről a szóról mindenkinek egy ismerőse ugrik be először, akit így hívnak.
Na, nekem nem. Nekem az Alexandra Könyvesbolt.


Március végéig van 20% kedvezményem, így ma elmentem nézelődni, hátha akad valami, ami érdekelhet. Találtam pár könyvet, amit nekem is ajánlottak, de engem konkrétan egy könyv érdekelt, ott és akkor. De amilyen peches vagyok, az a könyv még nem jelent meg, csak előrendelhető, és mivel áprilisban lesz a megjelenés, akkor már nem érvényes a kuponom...
Úgy döntöttem, most hagyom, addig látogatom a helyi könyvtárat, nézegetem a barátnőim, családtagjaim polcait és pár napra megfosztom őket kincsektől.
Addig is alig várom az áprilist, a megjelenések rohamát, az igazi tavaszi időt, amikor már elég egy pulcsi és nem kell reggel felvennem, délután hazacipelnem a mellényemet.

"I will not die, I'm wait here for you,
 I feel alive in my time of dying."
/Three Days Grace - Time of dying/