~Édes kis hazugságok (L.A.Candy #2)

Írta: Lauren Conrad
Kiadás éve: 2012
Oldalak száma: 281
Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó Kft.
A mű eredeti címe: Sweet Little Lies
Értékelés: ***

Vélemény:
Talán ott kezdem, hogy elmentem a könyvtárba pár új kötet után érdeklődni, amikor megtaláltam Lauren Conrad könyvét. Szép borító, vörös pöttyös kiadó, a könyvtárosnő szerint egyke kötet. Aha. Amikor már belekezdtem, utána néztem, biztos nincs-e előző része, mert elég gyanús volt. Még szép, hogy van!
Szóval megvolt az első olyan esetem, hogy egy sorozatot nem az elején kezdtem. Hurrá.
Attól függetlenül, hogy ez a második kötet, egész érthető sztorija van, bár engem annyira nem fogott meg.

Saját rövid leírás:
Nincs főszereplője, az írónő több lány szemszögéből mutatja be a történetet, de mégis E/3-ban.
Jane, Scarlett és Madison az L.A.Candy valóságshow főszereplői.
Jane és Scar lejobb barátnők gyerekkoruk óta, így övéké a főszerep. Ám ezt Madison nem tűri, és információkat összeszedve a magánéletükről kiadja őket a Gossip magazin főszerkesztőjének, hogy bemocskolja a nevüket, kirúgják őket a showból és övé legyen a reflektorfény. Valami csoda folytán ez csak majdnem sikerül neki, de annyit elért álszentségével, hogy Scarlett barátját, Liamet kirúgják operatőri állásából, mivel szabályt szegtek a munkahelyi kapcsolatukkal.
További információért olvasd el először az L.A.üdvöskéi, majd az Édes kis hazgságok című könyveket.

Kedvenc szereplő: Scarlett

Ajánlom
azoknak, akik néznek valóságshowt és akik érezték már úgy, hogy elvesztik az egyetlen igazi és legjobb barátjukat.


További rész:

Sugar and Spice (#3)